Inauguració curs acadèmic

On

Universidad Autónoma de Barcelona, Plaça Cívica, Bellaterra, España

[Sala d’actes de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia]

L’acte d’inauguració del curs 2018-2019 de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia tindrà lloc l’11 d’octubre, a les 12 h, a la sala d’actes del centre. La lliçó inaugural del curs es titularà “Salvar vides a la Mediterrània. La paradoxa humanitària de les fronteres europees”, i serà impartida per Blanca Garcés, investigadora sènior del Barcelona Centre for International Affairs (CIDOB), i Helena Maleno, activista, periodista, investigadora en migracions i fundadora del col·lectiu Caminant Fronteres. L’acte serà presentat per la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat de la UAB, Sara Moreno, i per la degana de la Facultat, Laura Feliu. Aquesta sessió inaugural s’inscriu dins del cicle “#UABrefugi: l’Autònoma acull”, que es desenvoluparà al llarg de tot el curs i, entre altres activitats, serà el tema de la Festa Major de la UAB d’enguany.