Sexualitat i canvi social a la Mediterrània

Diàleg

Data: 4 de desembre de 2018 a les 7:00 am

On

Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed), Carrer de Girona, Barcelona, Espanya

Organitza: IEMed
Sala d’actes de l’IEMed
És exagerat parlar de revolució sexual al món àrab? Probablement, però avui dia una nova presa de consciència i un seguit d’associacions en diferents països i ciutats defensen els drets individuals, especialment aquells vinculats a la llibertat i la identitat sexual.
Entorn les diferents estratègies i combats que es lliuren avui tant al nord com al sud de la Mediterrània per reivindicar aquests drets i llibertats, conversarem amb:
  • Shereen El Feki, acadèmica i reconeguda experta en les connexions entre drets sexuals i polítics al món àrab i islàmic. Autora de Sex and the Citadel: Intimate Life in a Changing Arab World (2013)
  • Eugeni Rodríguez, portaveu del Front d’Alliberament Gai de Catalunya (FAGC). Impulsor i president de l’Observatori contra l’Homofòbia així com de la Llei 11/2014 contra l’LGBTI-fòbia
  • Genwa Samhat, exdirectora de Helem (Líban), una associació pionera al món àrab en el suport i protecció a les persones LGBT
  • Pol Galofre, cine-documentalista, activista trans i feminista. Col·labora amb La Bonne, Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison