Pages Navigation Menu

Promoure la solidaritat entre els pobles i el seu benestar

Bojos pel turisme amb el caos a les portes

Joan Buades. El Crític [31/07/17]

Sincerament, hi ha un no-tema colossal en un no-lloc crucial de la geopolítica mundial que farà empal·lidir l’actual crisi de refugiats i les guerres periòdiques al Llevant. Corre pressa: arremolinem-nos-hi. El turisme i el canvi climàtic van de la mà i canviaran per sempre la geografia humana, política, econòmica del nostre país i del Mediterrani. Llegir més

FacebookTwitterEmailCompartir

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>