Guia Qui són els àrabs?

Documents

L’objectiu és utilitzar aquest contingut com una eina de coneixement sobre el món àrab, de manera que ajudi a combatre prejudicis i actituds xenòfobes i racistes contra la població d’aquest origen. Paral·lelament, servirà per formar persones interessades en aquest àmbit o que treballin a organitzacions que tracten temes de refugi o desenvolupen projectes de cooperació amb els països àrabs.

Consta de diversos apartats que recullen informació essencial sobre el món àrab, com ara la llengua, la cultura, la religió, les minories ètniques o bé els països i el context socioeconòmic actual. També inclou un glossari i enllaços d’interès per aprofundir en la temàtica.

La guia és un projecte de l’Associació Catalunya-Líban i l’Associació Catalana per la Pau, amb la col·laboració de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO i el suport de l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Barcelona i el departament d’Ensenyament de la Generalitat.