Pages Navigation Menu

Promoure la solidaritat entre els pobles i el seu benestar

Presentem FEMINISME(S) amb un debat a l’Espai Bonnemaison, el dia 27 de novembre

Laura Aznar i Laia Soldevila. El Crític [13/11/17]

Ja el tenim aquí. ‘FEMINISME(S)‘, el quart #DossierCRÍTIC que hem coordinat qui us escriu, la Laura Aznar i la Laia Soldevila, ja és a punt de ser una realitat. Tenim ganes de compartir-lo amb vosaltres i, per això, us volem convidar a la presentació que farem el proper dilluns 27 de novembre a les set de la tarda en un acte al Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison (La Bonne). Llegir més

FacebookTwitterEmailCompartir

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>