Promoure la solidaritat entre els pobles i el seu benestar

Qui som

La Fundació Solidària Flama és una iniciativa sorgida de la societat organitzada, amb l'objectiu de promoure la solidaritat entre els pobles i el seu benestar d'acord amb la justícia social, la igualtat de gènere i el dret a l’autodeterminació.

Es defineix com un espai independent de les administracions públiques, de les agrupacions polítiques, de les confessions religioses i dels grups econòmics o socials constituïts.

Des de Flama s'impulsen iniciatives, preferentment en col·laboració amb altres entitats i/o moviments, que pretenen incidir en les causes de les diverses opressions que pateixen els pobles i les persones al món.

Actualment, la seva activitat es dirigeix principalment als països de la ribera sud del Mediterrani i de l'Orient Mitjà, prestant especial atenció a la situació de les dones en els diferents contextos socials d’aquestes àrees geogràfiques.

Per a la consecució dels seus fins la Fundació Solidària Flama desenvolupa les següents activitats:

1. La promoció d’estudis relacionats amb les finalitats fundacionals i la seva difusió.

2. La promoció d’intercanvis, trobades, conferències, congressos, activitats de formació, visites d’estudi, entre d'altres.

3. L’edició, finançament o subvenció de publicacions unitàries o periòdiques, llibres, etc., en suport digital o analògic, preferentment en llengua catalana.

4. Suport a iniciatives econòmiques preferentment de caràcter cooperatiu i solidari.

Desa els fitxers per penjar

Carme Catalán Piñol

Infermera i llicenciada en Ciències Socials i Polítiques. Activista en moviments de dona, salut i sindicalisme.

Joan Fradera Garriga
Economista i professor. Ha estat sindicalista de l’ensenyament i promotor de plataformes a favor de l’autodeterminació com la PDD i Barcelona Decideix.

Francesc Tubau Subirà
Mestre de català i llicenciat en Història Contemporània. Activista en moviments de solidaritat, ecologisme, pacifisme i en les plataformes per exercir el dret d'autodeterminació i creació d'alternatives d'esquerra.

Enrique Elejalde Martínez de Pancorbo
Mestre. Activista en moviments per la sobirania alimentària i energètica i sindicalisme.

Estela Fernández Morán
Mestra i llicenciada en Pedagogia. Activista en moviments socials, moviments per la pau i la solidaritat i feminisme.

Montserrat Pineda Lorenzo
Coordinadora d’Incidència Política de l’Asociación Creación Positiva. Presidenta del Comitè Primer de Desembre. Membre de la Junta directiva de Red Activas. Activista en moviments de defensa dels drets sexuals i del VIH.

Secretaria tècnica

Vítor M. Cabral Rodrígues
Historiador i Geògraf. Activista cultural i en moviments ecologistes, de defensa del dret a l'auotodeterminació dels pobles i de creació d'alternatives d'esquerra.

Desa els fitxers per penjar
FacebookTwitterEmailCompartir