[Vídeo] Conversa Resultats investigació beca Devreporter sobre els abusos a les jornaleres de la maduixa

Documents Juliol 18, 2020

Fundació Surt [15/7/20]

La Fundació Surt organitza un col·loqui per donar a conèixer la investigació que, de la mà d’un equip de periodistes, ha fet per recollir els múltiples abusos que pateixen moltes de les dones provinents del Marroc ocupades com a jornaleres als camps del sud de l’Estat. El projecte, fruit d’una beca Devreporter, atorgada per La Fede, ha permès publicar diversos reportatges des de finals del 2019. Una de les periodistes de l’equip, Maria Altimira, participarà en la conversa, al costat de l’advocada d’algunes de les dones denunciants d’abusos a Huelva, Belén Luján. La periodista de Catalunya Plural Sandra Vicente conduirà el col·loqui, que serà presentat per Carme Porta, responsable de comunicació de Surt.