[Vídeo] L’ entrevista | Tanquem els CIE “Los CIE nunca han estado cerrados, simplemente están vaciados”

Documents Setembre 11, 2020

La Mosca TV [1/9/20]

00:41 El 13 de Març el govern espanyol decreta l’estat d’alarma a causa de la pandèmia. Què passa als CIE? 06:17 Amb els CIE buits, s’han cancel·lat les ordres d’expulsió a persones migrants? 07:30 Quines son les vostres prioritats com a col·lectiu? 09:53 Al CIE de Barcelona, mentretrant, s’hi està construïnt un mòdul de dones… 16:52 Amb els CIE buidats, les deportacions express segueixen sent una amenaça? 18:33 En plena pandèmia comença la campanya #RegularizaciónYa 23:37 La pandèmia ha fet més evident les injustícies que pateixen treballadorxs immigrants? 30:16 En el context de pandèmia, s’han creat xarxes de suport mutu contra el racisme… Sou optimistes? 34:03 Tanquem els CIE porta 8 anys lluitant contra la política migratòria i el seu silenci mediàtic. Parlem amb tres activistes del col·lectiu Tanquem els CIE sobre la situació actual d’aquestes presons i sobre la llei d’estrangeria. Veure