[Vídeo] Notícies actualitzades des de diversos punts de les fronteres externes i internes de la UE – Semana del 27 de enero al 2 de febrero de 2020

Documents Febrer 5, 2020

A través d’àudios curts, voluntaris i voluntàries independents o que treballen per petites organitzacions a Grècia o en alguns llocs de les fronteres externes de la Unió Europea ens informen setmanalment sobre les seves tasques i sobre les dures condicions en què viuen les persones en cerca de refugi i migrants. L’objectiu d’aquest projecte és ajudar a donar visibilitat al que (encara) passa en tots aquests llocs, a través d’actualitzacions setmanals sobre la situació. Aquí trobaràs el vídeo d’aquesta setmana, i també tots els anteriors.

Crònica “Ens movem” sobre la manifestació de dones a Lesbos dijous passat a crits de “llibertat” i x denunciar les condicions de vida al camp d #Moria. També són testimonis de les vulneracions de drets a Velika Kladusa i Patras.