Dijous 26 de setembre de 2024 – 19.00 h – Sala de Plens de l’Ajuntament de Guissona (Lleida)
Presentació dins de la Taula de Cohesió i a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Guissona del llibre ‘Migracions. Obrir les fronteres d’un món desigual’ amb la presència Vítor M. Cabral (coordinador de la Fundació Solidària Flama i de la publicació).
Acte obert a tot el públic.
Una publicació, on veus molt diverses del nord i el sud global, de persones migrades, de l’activisme antiracista, del món acadèmic, entre altres, tracten diferents aspectes de la qüestió, cadascuna des de la seva situació pròpia. El que comparteixen és el rebuig a les polítiques letals i racistes actuals.
El llibre explica que no existeix un problema de migració, sinó un problema de fronteres, de lleis discriminatòries i presenta un plantejament senzill: el fet de voler moure’s pel planeta, el que ara es diu «migrar», no requereix ni explicació ni justificació. Allò que és inhumà, allò que cal explicar i denunciar són les barreres que s’han construït per impedir aquest moviment.
Ognanitza: Ajuntament de Guissona i Taula de Cohesió Col·labora: Fundació Solidària Flama
Deixa un comentari