República Àrab Saharauí Democràtica

Projectes Flama

La Federació ACAPS és una federació d’entitats catalanes, solidàries amb el poble sahrauí, amb una llarga història de treball, solidaritat i compromís amb els sahrauís.

Aquest compromís porta ACAPS a treballar dia a dia per aconseguir que el poble sahrauí exerceixi el dret a l’autodeterminació i, mentre això no sigui possible, per desenvolupar també projectes de cooperació als campaments de Tinduf i donar suport a la lluita pacífica dels i les activistes que defensen els drets humans dels sahrauís que viuen als territoris ocupats del Sàhara Occidental.

Projecte

El Projecte de Tarbies té l’objectiu d’oferir una dieta mínimament equilibrada als infants de les tarbies (escoles bressol) dels campaments de refugiats sahrauís al llarg de tot el curs escolar. Amb el projecte es dota de recursos els/les professionals que gestionen l’educació d’aquests infants.

La limitació de recursos de l’Alt Comissionat per als Refugiats de Nacions Unides (ACNUR) i del PAM (Pla Mundial d’Aliments de l’ONU) i el seu reiterat incompliment pel que fa a la distribució de productes alimentaris tenen repercussions molt greus en la salut de la població sahrauí refugiada, sobretot en la de més risc (infants, joves, dones i gent gran).

Entitat    Projecte

Correu electrònic