[Vídeo] Diàleg: el paper dels mitjans de comunicació en l’aparició i ascens de l’extrema dreta

Documents

En el marc del dossier de la revista IDEES “En defensa de la democràcia: els drets civils i polítics amenaçats al segle XXI“, el Centre d’Estudis de Temes Contemporanis, juntament amb l’Oficina de Drets Civils i Polítics, organitza una taula rodona virtual per analitzar el rol dels mitjans de comunicació en l’aparició i l’auge de l’extrema dreta a l’Estat espanyol.

A la conversa hi participaran:
Neus Tomàs, periodista, directora adjunta d’Eldiario.es. Col·labora en diversos mitjans de comunicació, entre els quals RAC1, TV3, Catalunya Ràdio, La Sexta, RNE o Cadena Ser.
David Karvala, activista i un dels portaveus de la plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme. És militant de la xarxa anticapitalista Marx21.net i autor del llibre ‘El antifascismo del 99%: La lucha unitaria contra el racismo y la extrema derecha (2019)’.
Jordi Borràs, fotoperiodista especialitzat en moviments nacionals i d’ultradreta que actuen tant a Catalunya com arreu d’Europa.

La moderació del diàleg anirà a càrrec d’Adam Majó, director de l’Oficina de Drets Civils i Polítics.